Ebru Yaşar Eğer Dinle,Eğer Video Klibi,Ebru Yaşar Dinle,Eğer ŞArkı Sözleri,Eğer İndir,Eğer Mp3 ~ Dizi İzle Fragmanı İzle Online Dizi izle
Dizi İzle Fragmanı İzle Online Dizi izle: Ebru Yaşar Eğer Dinle,Eğer Video Klibi,Ebru Yaşar Dinle,Eğer ŞArkı Sözleri,Eğer İndir,Eğer Mp3

Güncel Tutulan , Dizi Film Gibi Mataryelleri İçeren Bir Site...

Blog Arşivi

Ebru Yaşar Eğer Dinle,Eğer Video Klibi,Ebru Yaşar Dinle,Eğer ŞArkı Sözleri,Eğer İndir,Eğer Mp3

10 Aralık 2008 Çarşamba


Eğer,Ebru Yaşar Eğer dinle,Ebru Yaşa Eğer klibi,Ebru Yaşar Eğer online izle,Ebru Yaşar Eğer full,Ebru Yaşar Eğer video klibi izle,Ebru Yaşar Eğer indir,Ebru Yaşar Eğer şarkı sözleri,Ebru Yaşar Eğer online dinle,Ebru Yaşar Eğer video klibi,Ebru Yaşar Eğer resimleri,Ebru Yaşar Eğer mp3 dinle,indirEğer mp3 dinle,Eğer dinle,Eğer 2008,Eğer albümü,Eğer şarkı sözleri indir,Eğer rapidshare,Eğer download



Labels:

16 yorum:

Adsız dedi ki...

sarkı 1 numara ebru abla süpersin ve süper olmaya devam etceksin seni joggggggg seviom

Adsız dedi ki...

cok süper bi sarkı niğdelilere armagan edıyorumm:D:D:D

Adsız dedi ki...

YA ŞARKI SÜPER YA 1 NUMARA BİŞİY (MANYAK BİŞİY) ŞARKI TAM BENİ ANLATIYO TAM KAFA BİŞİY YA SÜPER HARİKE NEFİS MUHTEŞEM BAYILDIM YA OLUMSUZ İR YÖNDE SÖYLEYECEK BİŞİY BULAMIYORUM ÇÜNKÜ SÜPER YA ABİCİM BU KADAR OLUR YANİ YA

Adsız dedi ki...

her şarkın gibi buda muhteşem olağan üstü be ablacım harikasın seni çok seviyoruz

Adsız dedi ki...

BENCE GÜZEL ANLAMLI BİR ŞARKI TAM BENLİK PARDON BİZLİK DEMİ AŞKIMMMMMMMM

HİLAL 7B DEKİ AŞKIM SAKIN 7A DEME OK dedi ki...

SENİ SEVİYORUMMMMMMMMMM SEZAİİ AŞKIM EGER BENİ SEVECEKSEN HER GECE GÖZÜMDE TÜTECEKSEN HAYATIMA HOŞ GELDİN DİYORUM AM Bİ KAÇ GÜNDE BİTECEKSE ÖNCEKİLER GİBİ ÜZECEKSEN HABERSİZCE ÇEKİP GİDECEKSEN KUSURA BAKMA ELVEDA DİYORUMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

seni seviyorum aşkım hem de çoooooooooooooooooooookk ercanım

Adsız dedi ki...

ebru abla çok tatlısın şarkında senin gibi çok tatlı bir şarkın var ebruuuu :D

Adsız dedi ki...

YA SÜPER DEĞİL ŞAHANE MUHTEŞEM ÖTESİ EBRU ABLA A BÜTÜN ŞARKILARINI EZBERE BİLİOM VE ORGLA ÇALABİLİOM VE BÜTÜN ŞARKILARINI AŞKIM COŞKUNA ARMAĞAN EDİYORUM

Adsız dedi ki...

sarkı süper 1 numaralı sarkı tam erkeklere diyer sarkıları sikip att

Adsız dedi ki...

süper şarkı bencede aşkımın değerini bileceksen hoşgeldin hayatıma

Adsız dedi ki...

ebru süpers arkı seni bidahaki sene eurovision da görmek istiyorum






ŞULE KOL

Adsız dedi ki...

SÜPERRRRR Bİ ŞARKI BU YHAAAA BENİM FAVORİ ŞARKIM =)

Adsız dedi ki...

EBRUUU SENİ ÇOOK SEVİYORUM SİVAS ZARAYA GELMİŞTİN ÇOOK GÜZELDİ KONSERİN EĞLENDİM SİVASI ÇOŞTURDUN SESİN MÜKEEMMEL ÖNDE SEYRETTİM SENİ

Adsız dedi ki...

süper bi şarkı bayıldım sözleride müthiş çok anlamlı tek kelimeyle harika

Adsız dedi ki...

ama bir kaç günde bitecekse öncekiler gibi üzeceksen habersizde çekip gideceksen kusura bakma elveda diyorum.ama eğer beni seveceksen aşkımın değerini bileceksen her gece gözümde tüteceksen hayatıma hoş geldin diyorum. seni çoooooooooooook seviyoum ebruuuuu abbbbbllllaaa

Sayaçxxx

Copyright © 2012 ozkn.